środa, 16 marca 2011

Platformy:)

Witam was wszystkich:)
To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość.
Na blogu będę zamieszczać ciuchy, które namieszały mi w głowie:)
W nawiasie mówiąc zobaczyłam, wymarzyłam, mam lub Chcę mieć BARDZO BARDZO:d hehe
Postaram się zamieszczać także swoje ciuchy i akcesoria, które udało mi się nabyć .
(Będę także pisać o pierdołach i takich tam:D)

Pierwszy wpis poświęcę tym wspaniałym butom. Są zniewalające, w każdym kolorze, po prostu Piękne! I wygodne.
Platformy. Poniżej moje typy...

Qupid






a także botki...

Deezee


Mogłabym tak wrzucać i wrzucać te zdjęcia ale powiedzmy, że na razie starczy :)
A wy co sądzicie o tych butach?
Jeżeli też widzisz buty i wydaję Ci się,że przed chwilą powiedziały do Ciebie MAMO:D ... jak najbardziej wszystko z Tobą w porządku:)

Pozdrawiam Was serdecznie Monika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz