piątek, 18 marca 2011

Lista zakupów

Piszę bardzo późno. . no cóż zawsze byłam nocnym markiem ale teraz to także zasługa mojej małej Księżniczki:)
Tak więc  . . . posiadam krótką listę zakupów w swoim kalendarzyku... tak krótką:) i skrupulatnie przy każdej rzeczy stawiam haczyk:) Każdej którą uda mi się zdobyć hehe Jestem dopiero na starcie, ale już niedługo mam nadzieje:) Dzisiaj w moje ręce wpadła świetna narzutka (prezent-dziękuje bardzo) odhaczone:) Zakupiona w Londynie niestety nie wiem w którym sklepie, w biało-łososiowe(?) paski. Niebawem postaram się wrzucić zdjęcie. Rewelacyjna. Ale wracając do sedna posta. Oto kilka rzeczy na które poluje. . . .

Koronkowa sukienka Asos. Jest piękna. Mam dużo planów związanych z nią....a raczej w niej:)
Chyba uśmiechnę się do Pana B.:)


Parka. Oczywiście nie koniecznie z  River Island uciesze się równie bardzo z H&M


Nie ma to jak lista wymarzonych zakupów


CDN. . . .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz